Colectia a avut lansarea mondiala in luna martie la Paris. Linia evidentiaza 3 produse emblematice, primele dintr-o serie conceputa si dezvoltata special pentru acest parteneriat exclusiv, care ofera performante de nivel profesional cu rezultate exceptionale.
Aceste articole sunt:
• Un uscator de par cu un motor profesional de inalta calitate, care ofera performante de uscare la nivel de salon, precum si tehnologia ionica „Air-to-Care" pentru a proteja parul si a spori stralucirea naturala;
• O placa de indreptat cu un pieptan profesional incorporat pentru a reproduce nivelul de atentie primit la saloanele de coafura si pentru a asigura rezultate de indreptare supreme. Placa are in plus si o functie ionica cu un strat Keratin & Glow care ofera o stralucire exceptionala;
• O perie rotativa cu aer cald proiectata cu tehnologia Pro Dual Motion care ofera rezultate profesionale de uscare prin functia ionica, plus un strat Keratin & Glow care confera stralucire parului.
Toate produsele realizate in urma acestei colaborari sunt de culoare neagra, elegante si au integrat modelul KARL LAGERFELD Kameo, precum si un contur rosu care este un simbol al marcii. Mai mult decat atat, cele trei produse emblematice descrise mai sus au un finisaj lucios unic al designului Kameo, oferindu un aspect si o senzatie premium. Gama de ultima generatie pentru ingrijirea parului va avea distributie in magazine specializate de electronice, retaileri online si magazine universale.
Produsele vor fi disponibile in editie limitata din martie 2022 pentru o perioada de trei ani.
DESPRE KARL LAGERFELD
Casa KARL LAGERFELD impartaseste viziunea iconica si estetica de design a fondatorului sau, Karl Lagerfeld, imbinata cu un spirit contemporan, de perspectiva. Brandul isi celebreaza mostenirea colosala si isi insufla pasiunea, intuitia si creativitatea in nucleul ADN-ului sau.
Semnatura KARL LAGERFELD combina clasicele pariziene cu o atitudine rock-chic si siluete pe masura.
Portofoliul sau de colectii accesibile si aspirationale include articole de imbracaminte pentru femei, barbati si copii, plus genti, articole din piele, ochelari, incaltaminte, parfumuri si lumanari.
Impulsionata de implicarea consumatorilor, experienta captivanta de retail a KARL LAGERFELD include peste 200 de magazine monobrand din intreaga lume, cu locatii cheie in Paris, Londra, Munchen, Moscova, Dubai si Shanghai.
Brandul se conecteaza in continuare cu consumatorii printr-o retea premium de distributie en gros in Europa, Orientul Mijlociu si Asia. Magazinul online emblematic global KARL.COM ajunge in 96 de tari.
DESPRE ROWENTA
La Rowenta, brand infiintat in Germania in 1909, raspundem nevoilor celor mai pretentiosi consumatori, combinand performanta care garanteaza rezultate perfecte cu acele caracteristici ce au grija de tine.
Inovam in fiecare zi prin noi aparate care au grija de parul si pielea ta deoarece stim ca a avea grija de tine inseamna a-ti dezvalui propriul stil.
Cautam in mod constant sa optimizam consumul de resurse in dezvoltarea si utilizarea produselor noastre pentru a face performanta Rowenta una mai durabila. O performanta care ofera intotdeauna cele mai bune rezultate si iti fac viata mai usoara de fiecare data si pentru o lunga perioada de timp.