Home Nunta Organizare nunta Cum sa iti organizezi nunta cand lucrezi de la 9 la 5: sfaturi utile

Cum sa iti organizezi nunta cand lucrezi de la 9 la 5: sfaturi utile

Cum sa iti organizezi nunta cand lucrezi de la 9 la 5: sfaturi utile
Mariana Voinea
De Mariana Voinea
Joi, 18.01.2024

Data nunții se apropie, dar încă ai multe lucruri de rezolvat? Lucrezi de la 9 la 17 și ai un program încărcat? Vrei să fii eficientă, dar parcă nu reușești să te organizezi? Ține cont de aceste zece sfaturi și vei face față cu brio provocărilor. În plus,vei avea cea mai reusita petrecere!

Ați stabilit data nunții și ești foarte fericită că în sfârșit vei purta pe deget verigheta, simbol al iubirii dintre tine și jumătatea vieții tale. Până la a-ți vedea visul împlinit, mai ai doar un singur pas. Trebuie să planifici propria ta nuntă. Iar acest pas este unul foarte mare. Planificarea nunții durează câteva luni, poate chiar un an înainte de marele eveniment.

Trebuie să te gândești în amănunt la toate lucrurile pe care va trebui să le rezolvi. De la cele mai mici detalii, până la cele mai spinoase probleme care necesită rezolvare urgentă, organizarea nunții, mai ales atunci când lucrezi program normal de la 9:00 la 17:00 poate reprezenta o provocare atât pentru tine, cât și pentru partenerul tău. Te poți trezi de multe ori că în pauza de masă de la birou trebuie să suni furnizori, coafeză, să faci programări la salon, să vezi dacă rochia de mireasă este gata sau să faci diferite planificări chiar din propriul birou.

Îți oferim câteva sfaturi menite să te ajute să îți planifici nunta chiar dacă ai un serviciu solicitant.

1. Angajează un profesionist

trei oameni la cort in aer liber

Există o mulțime de agenții de planificare a nunților, precum și specialiști PFA în domeniu, la care poți apela. Dacă ai un job foarte solicitant, atunci cu siguranță ai nevoie de o mână de fier, de un om de nădejde care să cunoască alți oameni în domenii conexe, menite să te ajute cu organizarea. În fond, se merită să plătești un specialist pentru a-ți ușura treaba.

2. Creează-ți un program special pentru planificarea nunții

cafea si agenda

Dacă muncești de la 9:00 la 17:00, atunci cu siguranță va trebui să îți incluzi în programul normal, câteva ore pe zi în care să te ocupi de detaliile legate de nuntă. Ideal ar fi să profiți la maximum de weekenduri și de pauzele la serviciu.

3. Organizează-te!

Îți va trebui cu siguranță un organizator, o agendă, un planificator, sau orice altă metodă care te poate ajuta să îți organizezi timpul așa cum se cuvine. Scrie tot ce ai de făcut, notează-ți toate întâlnirile sau chiar orele la care ai promis că vei suna un anumit furnizor și astfel planurile vor fi mult ușurate.

4. Creează-ți un email special pentru activitățile organizatorice

ceas agenda

Dacă nu vrei să fii contactată pe email-ul personal sau profesional de diverse persoane cu care iei legătura în vederea stabilirii detaliilor pentru nuntă, va trebui să îți creezi un alt cont special. Astfel nu vei pierde e-mailul important printre alte oferte sau mailuri mai puține importante de pe contul personal și nici nu vei face greșeala să răspunzi unei alte persoane din contul profesional, încurcând adresele cu cele de la locul de muncă.

5. Stabilește-ți prioritățile

Timpul este o resursă destul de limitată, de aceea ar trebui să îți stabilești prioritățile. Întâi prioritizează timpul personal, alocat ție și partenerul tău de cuplu, apoi task-urile pe care le ai de efectuat la locul de muncă și în puținul timp liber care îți mai rămâne, organizează-te astfel încât să poți face față tuturor solicitărilor și programărilor pentru a avea o nuntă de vis.

6. Limitează-ți sursele din care te inspiri

telefon agenda

Atunci când ești implicat întru totul în organizarea cununiei civile sau religioase, în organizarea petrecerii, ai tendința de a căuta numeroase informații pe Google sau pe site-uri de socializare. Limitează-te la una, maxim două propuneri, recomandări, pentru că în caz contrar vei pierde foarte mult timp pe social media sau pe internet și te vei pierde în detalii, fără a reuși să găsești soluția perfectă pentru tine.

7. Ai un proiect DIY? Dacă nu îl poți realiza, renunță la el

Dacă ești genul de mireasă foarte creativă sau care vrea să își pună amprenta personală asupra propriei nunți și ai un proiect DIY pe care dorești să-l duci la bun sfârșit în legătură cu decorațiunile de nuntă sau cu orice altceva, este bine să te limitezi atât cât îți permite timpul. Așadar, dacă nu ai timp pentru a duce la final un astfel de proiect sau dacă îți consumă prea multă energie, renunță și găsește ceva apropiat intereselor, preferințelor și ideilor tale.

8. Cere ajutorul familiei sau prietenilor

masa eveniment

În cazul în care ai un serviciu foarte solicitant cu un program încărcat, este bine să îți limitezi puțin efortul supraomenesc pe care îl depui. Dacă te poate ajuta mama, cea mai bună prietenă, soacra sau chiar viitorul soț într-o anumită privință, de ce să nu profiți de acest ajutor și să-i lași și pe alții să se implice în organizarea evenimentului cel mai important al vieții tale?

9. Găsește un partener de încredere cu care să planifici în detaliu toate aspectele nunții tale

Ai o domnișoară de onoare în care ai încredere și pe care te poți baza oricând? Atunci transform-o în partener de nădejde care să te ajute în organizarea nunții și să meargă cu tine la diferite programări. Roag-o să îți fie alături atunci când vizitezi restaurantul, când faci degustarea pentru tort sau pentru aperitive, când alegi rochia de mireasă.

10. Schimbă-ți modul de gândire și relaxează-te

agenda nunta

Organizarea nunții îți poate aduce multă teamă, anxietate, multe stări negative de care cu siguranță nu ai nevoie, mai ales dacă ai un job solicitant și multe alte atribuții pe lângă. Amintește-ți că planificarea nunții nu trebuie să fie o corvoadă, pentru că în fond pui la cale ultimele detalii pentru evenimentul care îți va marca viața și care te va aduce aproape de sufletul tău pereche.

Acestea fiind spuse, îți dorim succes în acțiunea de a îndeplini atât atribuțiile personale, profesionale, cât și planificarea nunții. Folosește timpul eficient și cât mai puține resurse emoționale dacă vrei să ai succes!

Surse foto: unsplash.com

Surse articol: brides.com

Newsletter