|
Karena: Cum a pornit acest proiect si care este pachetul complet de servicii oferite de agentia Carmen Events?
Carmen Ionita: Proiectul a inceput ca urmare a experientei acumulate ca designer floral si la cerinta unor miri in 2010. Acestia m-au rugat sa le organizez evenimentele in ciuda faptului ca nu aveam experienta, principalele servicii ce le ofeream fiind de design floral si foto-video. In final, am descoperit ca satisfactia organizarii unui eveniment complet nu se compara cu cea a realizarii aranjamentelor florale si buchetelor. Emotiile sunt foarte puternice, nu se pot descrie in cuvinte. Serviciile agentiei Carmen Events sunt de design floral, foto-video, muzica, artificii exterioare si multe altele. Practic, organizam evenimentele de la inceput si pana la ultimul detaliu.
|
K: Ce alte petreceri, in afara de cele de nunta, se mai pot organiza cu ajutorul Events by Carmen Ionita?
CI: Organizam petreceri corporate, private (nunti, botezuri, petreceri burlaci si burlacite, zile de nastere atat pentru copii cat si pentru adulti).
K: Ce aduce nou echipa Carmen Events? Mai exact, de ce trebuie un cuplu sa aleaga Carmen Events si nu alta agentie?
CI: Echipa Events By Carmen Ionita aduce originalitate, personalizari, sfaturi pentru miri, implicare 100% in organizare si servicii de calitate in orice domeniu. Diferenta o arata clipurile de pe site-ul www.carmenevents.ro, acestea prezinta in detaliu calitatea serviciilor noastre. Avem postate peste 15 clipuri din 2010 pana in prezent.
K: Daca ati putea descrie tot conceptul Events by Carmen Ionita in 5 cuvinte, care ar fi acelea?
CI: "Inovatie, calitate, eleganta, pur si simplu altceva" asa cum spuneti si voi pe Karena.
K: Ati putea sa imi descrieti cele mai originale 3 nunti pe care le-ati organizat?
CI: Da, sigur. 1. Alin si Oana, 2 octombrie 2010 - o nunta speciala la Palatul Snagov, un program artistic de invidiat, o petrecere reusita unde am avut ca tema culoarea rosu: rochia miresei, domnisoarele de onoare, aranjamentele florale. A fost primul eveniment organizat de echipa mea de la inceput pana la sfarsit.
2. Irina si Mihai, 28mai 2011 - cel mai mare eveniment de pana acum, organizat la Palatul Stirbei, Sala Regina Maria, un eveniment cu tema de primavara unde am folosit peste 2500 fire de flori (trandafiri, orhidee, bujori, astroemeria, hortensia, liliac). Sala respectiva s-a transformat, mirosul florilor de primavara depasind asteptarile mirilor si invitatilor. Arcada si stalpisorii au transformat intrarea intr-o poveste rar intalnita, artificiile, un program piromuzical de invidiat... totul a culminat cu tortul de inghetata decorat special dupa dorintele miresei cu flori naturale.
3.Vali si Flavius, 20 august 2011 - doi oameni care au avut incredere in mine 100%. Ei si-au dorit o nunta pe malul marii, o nunta de vis, o nunta care sa-i reprezinte. Au incercat sa organizeze singuri din Germania, intre timp Vali si-a amintit ca am fost colege in liceu si m-a contactat, mi-a spus exact ce isi doreste iar eu am plecat catre Constanta a doua zi sa caut acea locatie de vis pentru ei. Am gasit cand credeam ca nu am sanse... Marina Regia, in Navodari. Oamenii mi-au dat ocazia sa organizez o nunta ca pe propria nunta, sa iau hotarari cu privire la restaurant, muzica, echipa foto-video, artificii, design floral.
Afla din urmatorul slide ce presupune designul floral, care sunt tendintele 2012 in aranjamentele florale, ce flori cer mirii cel mai des, care sunt preturile aranjamentelor florale, ale buchetelor sau lumanarilor si cum poti beneficia de o oferta personalizata!
K: As vrea sa ne oprim asupra aranjamentelor florale. Ati introdus conceptul de design floral. In ce consta acesta?
CI: Simplu: florile, accesoriile... sunt aceleasi, diferenta o facem noi prin acest concept de design floral, prin modalitatea noastra de a combina florile si a realiza aranjamente si buchete deosebite. Pentru mine fiecare eveniment este altceva, incerc sa combin florile si sa realizez proiectele pentru fiecare cuplu, sa ii reprezinte...sa evidentieze o poveste. Aceasta poveste sa fie observata si apreciata de invitati pentru ca ei dau importanta decorului atat cat dau si mirii: daca mirii isi doresc ceva original in sala, invitatii vad si apreciaza, iar daca mirii vor sa avem un decor "sa fie", invitatii aproape ca nu observa decorul.
Imi amintesc botezul din 17 octombrie 2010 si nunta din 28 mai 2011 cand eram in spatele unor invitati si acestia laudau aranjamentele si spuneau ca vor sta pana la final sa poata pleca cu un aranjament acasa. Importanta designului floral nu inseamna ceva cu buget foarte mare, ci dorinta de altceva exprimata printr-o comunicare foarte buna intre miri si agentie.
|
K: Care sunt cele mai cerute flori in aranjamentele din ultimele 6 luni?
CI: Cu siguranta, cele mai cerute sunt trandafirii, hortensiile, freziile, bujorii si orhideele.
K: Care sunt tendintele 2012 pentru aranjamentele florale, mai ales in materie de lumanari, buchete de mireasa si cocarde?
CI: In 2012 se cer foarte mult sfesnicele, eu am sfesnice din sticla foarte elegante, cele din metal argintii, cele din fier forjat... sunt suficiente modele pentru a le putea folosi in orice sala in functie de buget si eleganta. Buchetele de mireasa anul acesta sunt mai mult rotunde, compacte, cu accesorii diverse, lumanarile se cer tot rotunde, modelul glob. Cocardele sunt asortate buchetelor de mireasa si nasa, iar cele pentru invitati sunt in functie de bugetul cuplului. Culorile cerute in 2012 sunt: verde, roz pal, ivory, somon, galben, portocaliu.
K: Exista anumite oferte pentru pachetele de aranjamente florale?
CI: Ofertele in cazul agentiei mele sunt personalizate, nu am oferte standard. Am cateva intrebari la care mirii imi raspund, apoi pot face o prima propunere de buget chiar si pe mail, iar pentru definitivarea ofertei trebuie stabilita o intalnire.
|
K: Miresele sunt interesate de preturi. La fel si orice alta persoana care doreste un design floral la petrecerea sa. Asadar, intre ce preturi se incadreaza un buchet de mireasa? Dar lumanarile, aranajamentele de pe mese sau cocardele?
CI: Buchetele de mireasa in cazul meu sunt intre 150-600 lei, lumanarile 400-1500 lei perechea, aranjamentele de pe mese 100-600 lei/buc, iar cocardele 3-15lei buc.
K: Exista un showroom unde cei interesati pot veni sa discute si sa vada aranjamentele florale Carmen Events?
CI: Noi avem cataloage unde mirii pot vedea tot ce am realizat pana in prezent, avem si un atelier unde pot vedea aranjamentele in sezon, chiar imi invit mirii sa vada alte aranjamente pentru a fi siguri ca alegerea a fost cea mai buna. Mirii pot sa sune si sa programeze o intalnire oricand cu mine in Str Olari, Nr. 40, Sector2.
|
|
Contact
Tel: 0731.134.264
Email: contact@carmenevents.ro
carmen.ionita@carmenevents.ro