In agitatia care insoteste organizarea nuntii perfecte, este foarte posibil sa uiti de anumite detalii marunte, dar care au puterea sa schimbe totul. Mai ales in ultimele zile, emotiile si agitatia se intensifica si sunt multe sanse sa uiti unele lucruri sau nici macar sa nu-ti treaca prin cap ca ai nevoie si de ele. Tocmai de aceea ne-am gandit sa trecem in revista cateva detalii importante de care risti sa uiti.
1. Lista cu repartizarea invitatilor la masa
Ai pregatit lista invitatilor, stii cine urmeaza sa-ti fie alaturi, dar
asta nu este tot. Foarte important este sa nu uiti de lista cu
repartizarea invitatilor la masa, lista pe care trebuie sa o faci cu
multa atentie, sa-i asezi pe toti in finctie de ce au in comun. Nu ai
vrea ca invitatii tai sa fie nemultumiti din pricina asta, nu? |
|
2. Ora receptiei
Daca ai ales seara de sambata pentru petrecerea de la restaurant, atunci nu ai intampina foarte multe probleme de care sa tii cont atunci cand stabilesti ora la care iti vei primi oaspetii. In schimb, daca iti organizezi nunta intr-o seara de duminica, trebuie sa tii cont de faptul ca multi dintre invitati lucreaza a doua zi, asa ca ideal ar fi ca receptia sa aiba loc mai devreme. Daca se intarzie foarte mult, ai putea avea surpriza ca la taierea tortului sa mai ramai doar alaturi de familie.
3. Invitatii din afara orasului
Daca tot am vorbit despre invitati, foarte inportant este sa nu uiti de cei care vin din alte orase special pentru nunta voastra. Acestora trebuie sa le asiguri cazarea si sa fii sigura ca se descurca sa ajunga pana la restaurant, le poti oferi chiar si o harta in acest sens. Daca sunt mai multi invitati veniti din alte orase, le poti pune la dispozitie un microbuz care sa-i aduca pana la restaurant si care sa-i intoarca apoi la hotel.
4. Copiii invitatilor
Daca invitatii au copii pe care o sa-i aduca cu ei, atunci trebuie sa
te asiguri ca acestia vor fi linistiti si nu vor alerga printre mese,
rasturnand tot ce le iese in cale. Pentru a te asigura ca nu se vor
accidenta si ca nu iti vor strica nici nunta, atunci le poti asigura un
loc special de joaca.
Poti angaja chiar pe cineva care sa se ocupe de
ei, sa-i distreze si sa-i tina ocupati pentru a nu se plictisi. Astfel,
vor fi si cei mici multumiti, si parintii lor stiindu-i in siguranta, si
voi pentru ca veti petrece linistiti alaturi de cei mari.
|
|
5. Delegarea responsabilitatilor
Pentru a nu avea parte de surprize neplacute, ideal ar fi sa vorbesti de inainte cu cateva persoane de incredere care sa te ajute cu tot ce ai nevoie in ziua nuntii. Poti face o lista cu delegarea responsabilitatilor, stabilind de inainte cine va tine verighetele, cine va aseza aranjamentele pe masini, cine iti va tine toate lucrurile de care ai putea avea nevoie si asa mai departe. Tu nu te poti ocupa singura de toate, asa ca nu te sfii sa ceri ajutor.
6. Numarul meniurilor
De obicei, cand stabilesti numarul de meniuri, reprezentantii
restaurantului iti vor propune sa alegi cu cateva in plus, pentru orice
eventualitate. Daca ei n-o sa precizeze nimic de acest lucru, atunci
trebuie sa le spui tu pentru ca nu se stie cine va vrea sa-ti faca vreo
surpriza si va trece pe la restaurant macar pentru o ora. Sau se poate
intampla ca o farfurie sa cada de pe masa, asa ca nu ti-ai dori ca un
invitat sa ramana fara meniu. Nu vrei sa ai surprize neplacute si sa ai
mai putine meniuri decat invitati, nu? |
|
7. Fata de masa pentru masuta tortului
Te-ai ocupat de fetele de masa, ai ales husele pentru scaune si restul accesoriilor, insa nu trebuie sa uiti si de masuta tortului. Frumos ar fi ca aceasta sa fie acoperita cu o fata de masa asortata, dar nu prea incarcata. Nu vrei ca toata atentia sa se indrepte asupra fetei de masa in locul tortului, nu?
8. Trusele de ajutor"
Orice mireasa trebuie sa aiba grija sa arate impecabil la orice ora si sa aiba aproape toate lucrurile de care are nevoie. Astfel, ideal ar fi sa-ti pregatesti inainte de nunta o gentuta cu tot ce iti trebuie: farduri, ruj, demachiant, deodorant, agrafe pentru par, dresuri de rezerva, pe care sa o lasi mamei sau domnisoarei de onoare. De asemenea, ar trebui sa ai la indemana si o gentuta in care sa pui un ac si ata, foarfeca, banda adeziva, lipici, solutie de curatat, plasturi, medicamente, pentru ca nu se stie cand ai putea avea nevoie de ele. Poti avea surpriza neplacuta de a se desprinde putin un volanas al rochiei sau sa-ti faca probleme pantofii si sa ai nevoie de plasturi, asa ca trebuie sa fii pregatita si pentru aceste momente neplacute.
Acestea ar fi principalele detalii de care risti sa uiti atunci cand iti organizezi nunta de una singura, pentru ca, de obicei, consideri alte lucruri principale mai importante si nici nu te gandesti la altele mai marunte care ar putea sa afecteze intreaga petrecere. Daca iei totul pas cu pas, cu calm si te gandesti de mai multe ori la ceea ce ai nevoie, atunci sigur iti vei aminti de toate detaliile care trebuie puse punct la punct. Ideal ar fi sa ceri si sfatul altor mirese care au trecut prin aceleasi emotii si care iti pot spune de ce au avut nevoie sau ce dificultati au intampinat. Astfel, iti va fi mai usor sa prevezi situatiile care te-ar putea pune in dificultate si sa le rezolvi din timp. Mult succes!
Tu ce alte detalii importante de care risti sa uiti in organizarea nuntii ne-ai sfatui sa avem in vedere?